Cite budak2 di dalam hati ade Taman Main2 :p

…ape benda la yg kakak ni dok pegang, lepas tu arah kt muke aku pulak….
#itu dia DSLR :p

untuk gambar2 kt bawah ni nk view lagi besar, klik je kt gambar2 tu🙂

One thought on “Cite budak2 di dalam hati ade Taman Main2 :p

  1. salam akak , saya nak tanya sikit . saya pelajar lepasan matrikulasi . saya apply food tech upm macam bidang yg akak ambek ni . saya nak tanya, peluang kerja banyak tak ? senang tak kos ni ? and agak2 , pointer 3.5 lepas tak nak ambek food tech ? harap akak boleh tolong saya🙂

Leave a Reply

